شعر سیب از حمید مصدق

خرید ساعت مچی

|

صفحات پاپ آپ popup window

پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
شعر سیب از حمید مصدق
نوشته شده در پنج شنبه 11 تير 1394
بازدید : 502
نویسنده : امیر رها

.: شاعر: حمید مصدق / گوینده: حسن حاجی قاسمی :.

 

تو به من خندیدی و نمی دانستی 
من به چه دلهره از باغچه همسایه سیب را دزدیدم 
باغبان از پی من تند دوید 
سیب را دست تو دید 

غضب آلود به من کرد نگاه 
سیب دندان زده از دست تو افتاد به خاک 
و تو رفتی و هنوز  
سالهاست که در گوش من آرام آرام 
خش خش گام تو تکرار کنان می دهد آزارم 
و من اندیشه کنان غرق در این پندارم 
که چرا باغچه کوچک ما سیب نداشت

حمید مصدق ( خرداد ۱۳۴۳)


————————————————————————————————– 

  • نام قطعه: سیب
  • شاعر: حمید مصدق
  • گوینده: حسن حاجی قاسمی
  • مدت زمان / حجم: 02:06 | 5 مگابایت
  • دانلود با کیفیت 320

 



:: موضوعات مرتبط: شاعران , حمید مصدق , ,
:: برچسب‌ها: حمید مصدق , مصدق , حمید , اشعارمصدق , اشعار حمید مصدق , دکلمه اشعار مصدق , دکلمه اشعار حمید مصدق ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: